środa, 14 maja 2014

Pani Ala:)


 Kochani Czytelnicy! 

Dzień Bibliotekarza świętowała z nami Pani Ala, niektórzy zastanawiali się kim ona jest... Dzisiaj Wam ją przedstawiamy:) 

A raczej, ona sama się Wam przedstawi:)




Mam na imię Ala. Nie jestem z krainy czarów, ani nie mam kota, lecz pasuje do elementarza, bo wiele nie urosłam :) Znajomi mówią do mnie Alutka lub Mała Czarna.
Kiedy już trochę "podrosłam" marzyłam o wielkiej miłości, więc wczytywałam się w opowiadania Marty Fox. Zaczęłam też pisać wiersze, które raczej chowałam później do szuflady.
Jaka jestem? lubię poznawać ludzi, nowe miejsca. Często się śmieje, potrafię nawet z samej siebie ;) Uwielbiam wiosnę, która kojarzy mi się z nastaniem ciepłych, długich dni, gdzie wszystko zaczyna się na nowo. Ja właśnie rozpoczynam swoją "wiosnę" z biblioteką w Oddziale Dziecięcym.. na razie do listopada. Do zobaczenia!

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

;)